DIGITALNO ARHIVIRANJE

U današnjem kontinuiranom razvoju informacionih tehnologija i sve široj upotrebi poslovnih aplikacija u svakodnevnim poslovnim aktivnostima, i dalje smo okruženi narastajućom količinom papira, više nego ikada do sada. Mi smo tu da Vam pomognemo da se rešite gomila papira uz pomoć računara. Ključ leži u razvoju sistema koji Vam omogućava da eliminišete sve osim male količine priručnih papira koje za sada zakonski morate zadržati u svojoj arhivi.

Rešenje Vaših problema je

DIGITALNO ARHIVIRANJE DOKUMENATA

 

Digitalno arhiviranje je proces pretvaranja papirnih dokumenata u digitalni oblik. Omogucava Vam da kompletnu dokumentaciju osim na papiru u hrpi registratora imate sačuvanu u računaru, na CD-u ili DVD-u.

Predmet digitalizacije mogu biti: arhivska građa muzeja, naučnih institucija, državnih organa; poslovna dokumentacija firmi; lična dokumentacija i zaostavštine pojedinaca.

Statistika pokazuje da:

  • 39% menadžera koristi pogrešnu informaciju barem jednom nedeljno.
  • Menadžeri i zaposleni utroše i do 25% radnog vremena na pretraživanje informacija.
  • 59 % menadžera tvrdi da im nedostaju kritične poslovne informacije kao rezultat nedostupnosti brze informacije.
  • 53% svih menadžera tvrdi kako im je korisno manje od polovine informacija koje prime.

 

RAZMIŠLJATE O DIGITALIZACIJI DOKUMENTACIJE?

 

Za to Vam je potrebna kvalitetna programska oprema, stručan kadar i prostor. Nemate odgovarajuću opremu i potrebno znanje?

 

MI VAM NUDIMO REŠENJE!

 

Čitav proces digitalizacije je naša briga. Vama nije potrebno ulaganje u skupu i zahtevnu opremu, ne morate posebno obučavati kadar i investirati u novi prostor. Vaša jedina obaveza je da nam predate dokumentaciju a mi ćemo je digitalizovati za Vas. Tokom procesa digitalizacije garantujemo apsolutnu tajnost Vaših podataka i poštovanje Zakona o arhivskoj građi.

ZAŠTO JE DIGITALNO ARHIVIRANJE DOKUMENATA PAMETNA ODLUKA?

 

  • povećana sigurnost dokumenata
  • smanjenje troškova poslovanja
  • kontrola nad informacijama
  • smanjenje troškova papira i fotokopiranja
  • smanjenje transportnih troškova
  • najbrži pristup informacijama
  • povećanje efikasnosti poslovanja
  • brz povrat investicije.

 

 

 

 

FacebookLinkedIn

WEB STUDIO

 

veb studio2

SARADNICI

  • image01.jpg
  • image02.jpg
  • image03.jpg
  • image04.jpg
  • image05.jpg
  • image06.jpg
  • image07.jpg
  • image08.jpg
  • image09.jpg